چارلز دیکنز گوید ...
 
...بفرمایید تو
من که دارم میرم چرا هلم میدی؟؟؟
درباره وبلاگ


به یک‏ جایی از زندگی که رسیدی، می فهمی رنج را نباید امتداد داد باید مثل یک چاقو که چیزها را می‏برد و از میانشان می‏گذرد از بعضی آدم‏ها بگذری و برای همیشه تمامشان کنی . . .
آخرین مطالب
نويسندگان
یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:, :: 12:28 ::  نويسنده : علی

 

 

هرگز این چهار چیز را در زندگیت نشکن:

اعتماد ، قول ، رابطه و قلب

زیرا وقتی این ها می شکنند صدا ندارند !

ولی درد بسیاری دارند

"چارلز دیکنز"

 

 



نظرات شما عزیزان:

dokhtareh_chapdast
ساعت19:44---2 اسفند 1389
baleeeeeeeeeeeeeeee

narsis
ساعت12:14---2 اسفند 1389
راس میگه این آقای دیکنز ، من تایید میکنم

Haniye
ساعت20:12---1 اسفند 1389
پاره های این دل شکسته را
گریه هم دوباره جان نمیدهد
خواستم که با تو درد دل کنم
گریه هم ولی امان نمیدهد...
آپم بدو بیا.....چرا آپ کردی خبر ندادی؟؟؟ولی خداییش عالی بود


!!!!!!!!!!!!!
ساعت17:48---1 اسفند 1389
nababa upet kootaho mafhoomi bood..eyval..khodaiish ghashang booda...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 57
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 57
بازدید ماه : 201
بازدید کل : 51778
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 122
تعداد آنلاین : 1


Contact s4lish