از دست این گتوزو
 
...بفرمایید تو
من که دارم میرم چرا هلم میدی؟؟؟
درباره وبلاگ


به یک‏ جایی از زندگی که رسیدی، می فهمی رنج را نباید امتداد داد باید مثل یک چاقو که چیزها را می‏برد و از میانشان می‏گذرد از بعضی آدم‏ها بگذری و برای همیشه تمامشان کنی . . .
آخرین مطالب
نويسندگان
جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, :: 23:31 ::  نويسنده : علی

دیوانه ای درسن سیرو


پس از بازی تیمهای تاتنهام و میلان ،گرام سونس هم بازی جوردن که از حرکت گتوسو نسبت به هم تیمی سابقش در تیم اسکاتلند به شدت خشمگین شده بود در شبکه اسکای گفت :«گتوسو در بهترین فرمش یک سگ بیشتر نیست که فقط توپ را می گیرد و دور خودش می چرخد .روزهای خوب او سپری شده و بازیکنی تاریخ مصرف گذشته است.»

 1
گتوسو که بازی را درمیدان به یاران ردنپ باخته بود پس از بازی به سراغ دستیار ردنپ جو جوردن رفت تا با او تسویه حساب کند...
 2
 
ولی حرکت او واقعا زشت بود ....
 3
 
.....و نتوانست خودش را کنترل کند
 4
 
این واکنش او سبب مداخله یاران دو تیم برای ممانعت از ادامه درگیری شد
 5
 
البته گتوسو در بازی از خجالت پیتر کراوچ هم در آمده بود ...
 6
.... و برای او هم خط ونشان کشیده بود

پ .ن :همین اول کاری بگم که من طرفدار سرسخت تیم باشگاهی میلا ایتالیا هستم...همین تیمی که با رنگ قرمز و سیاهه..

اما متاسفانه دو نفر مایه ننگ در این باشگاه هستن...یکی همین گتوزو که همه م یگن بازیکن با غیرت و تلاشگریه..اما من با حرف گرام سونس موافقم و بنظرم این گتوزو عمرش تموم شده..اما همش قلدری می کنه...

 

یکی دیگر از افراد ننگ باشگاه، مالک باشگاهه...بنظرتون کی می تونه باشه ؟؟...کسی نیست جز نخست وزیر بخت ایتالیا جناب برلوسکونی دختر باز عوضی البته این باباهه ننگ ایتالیاست چه برسه به باشگاه.....

 



نظرات شما عزیزان:

dokhtareh_chapdast
ساعت19:42---2 اسفند 1389
oh chikhabare inja

محمود
ساعت9:27---30 بهمن 1389
سلام . من محمودم (وبلاگ عاشقانه ها) از نظر لطفت ممنونم منم تو رو لینک کردم با نام همه چی به جز هیچی موفق باشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 56
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 56
بازدید ماه : 200
بازدید کل : 51777
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 122
تعداد آنلاین : 1


Contact s4lish