یه هفته بر من چه گذشت.....
 
...بفرمایید تو
من که دارم میرم چرا هلم میدی؟؟؟
درباره وبلاگ


به یک‏ جایی از زندگی که رسیدی، می فهمی رنج را نباید امتداد داد باید مثل یک چاقو که چیزها را می‏برد و از میانشان می‏گذرد از بعضی آدم‏ها بگذری و برای همیشه تمامشان کنی . . .
آخرین مطالب
نويسندگان
شنبه 16 بهمن 1389برچسب:, :: 15:29 ::  نويسنده : علی

سلام..امروز 16 ام بهمن ماه 1389 آره؟؟ یا 90 ؟؟...کلا سال از ذهنم پریده بخدااا ، شما به دل  نگیرید..

یه جورایی حالم گرفته شده..زیاد حوصله ندارم..ناراحتم..دست خودم نیست..آهنگ غم گوش می دم و خیلی چیزای دیه.

الان درست یک هفتست که من یه مسافرت کوچولو تشریف بردم..نه نه...یه مسافرت کوچولو نازل شدم..نه نازل شدم هم خوب نیست..یه مسافرا کوچولو رفتم...آره..همین کلمات ساده ارزش داره یه اون تشبثات .

درست هفته پیش بود گه رفتم زنجان یه چند روزی خانه ی خاله ی محترمه و شوهر خالم مهمون بودم...مادر بزرگم هم اونجا بود..شوهر خالم استاد دانشگاه می باشد..استاد دانشگاه زنجان و مشغول تصحیح ورقه امتحانی دانشجویان گرامی بود.ماشالاه نمرات..ماشالاه..هاتفن.احسنتم...برگه های پسرا که اصلا جای تعریف نداشت..اما باسه دخترا .....شوهر خالم خودش اعتراف می کنه که دخترا زرنگترن..البته تو این رشته و درس (مدیریت بازرگانی) که یه درس حفظی می باشد دخترا قویتر هستن..برگه هارو که نیگا می کردم ماشالا بعضی دخترا دفتر نقاشی مثل آرایش هفت قلم و درست مثل دستگاه کپی پست همه چی عین آینه بود....آخه اینقدر بنده ی خداااااااا..دختر بابائیش..مگه اینجا آرایشگاهه...آخه خودکار صورتی کجا بود....

حالا بگذریم از ایناا..شوهر خاله بنده نهایت ارفاق (یا ارفاغ بود چی بود ..) رو سر نمره ها لحاظ می کرد...اما بازم به زوور . نه دقت نکردی..زووووووووووووور ..اینا یه نمره ای می گرفتن ولی بازم شاکی بودن که آقا فلان شده من نمرم بیشتر می شد..ولی اصلا تو بگو بیست و پنج صدم..ابدااااا...بعضیا پشت برگه های امتحانی دعای ختم صلوات و اینا نوشته بودن..کلی حااال کردم از خوندنشون.... روزای خوبی بود... جالب بود  برام..

بعد از 3 روز زنجان موندن تصمیم گرفتم که یه تهرانی هم سفر کنم منزل عمه و عموی گرامی و خوش ذوف..کلی آنجا هم حال کردیم..

فقط بگم باباااا تهران عجب گرانی بود..کلا دست رو هر چی می ذاشتی گران بود..حالا این خانه ی این عمه عمو بالا شهر بود.مثلا خانه عمومینا درست روبه روی صدا سیما خیابان ولیعصر بود..ماشالا اونجا اجناس عجب قیمتای داشتن..یه پیراهن زپرتی 97 هزار تومن...دقت کردی..اون 3 هزار تومن هم به قول دوستم ایناندیرمائیده..یه کلمه ترکی بود..یعنی درکل شیره مالیدن و این حرفااا...یه لباسایی که من ارومیه اصلا نگاهشون نمی کنم اونجا فرت و فرت بالای صد تومن بود...مثلا بگم یه کلاهی بود رنگاوارنگ دو تا هم ژیگولی بهش وصل بود..بالا سرشم یه قپه داشت..اونو میداد 30 تومن...آخه مفت خور حرومت باشه اون پول...ولی عطر و آدکلن ای ول بود.خیلی حال کردم..همشون جالب بودن با قیمت مناسب....خلاصه اونجا هم کلی صفا کردیم..در خانه ی عمه من با شوهر عمم بسیار گیم بازی کردیم ....آره..شوهر عمم یه آدم باحاله...زیادم سن نداره ها..جونه..هنوز زیر 30 سال سن داره..یه بازی آنلاین تو فیس بوک پیدا کرد..منم رفتم تو اون بازی ..عجب حالی می داد..تو خونه عمم که بودم فقط یبار زدم بیرون اونم با شوهر عمم بود که رفتیم پایتخت ببینیم جدیدا چی اومده بازار...و فهمیدم که چیز خاصی نیومده ..فقط یه تبلت گالکسی تب سامسونگ اومده بود که اونم خیلی وقت پیش ارومیه هم اومده بود..خودشم اصلا نمی صرفه با اون قسمتش..خلاصه کارمون شده بود والبته شده هم اکنون بازی کردن...تا ساعت 2 صبح یعنی 2 ساعت از بامداد گذشته ولی ما پشت اینترنت داریم از مواضعمون پشتیبانی می کنیم که یه بی پدر مادری ضدحال نزنه....صبح هم که از خواب پا می شدیم نه ببخشید..ظهر از خواب پا می شدیم ...

حالا گذشت و گذشت  دیروز شب حرکت کرم و امروز صبح رسیدم ارومیه..الانم که در خدمت شما هستم و بله دیه اینااا..

در مورد امتحاناتدانشگاه هم بگم که نمره 4 تا درسو دادن 3 تا رو ندادن..یکی رو هم بنا به دلایلی حذف کرم...یه غلطی کردم درس دروس تخصصی سخت افزار را من اختیاری برداشتم و آخرسر من کوپیدم و هنگیدم و چیز شدم..ولش اونجا رو..در آخر هم مجبور شدم حذف کنم..دیه همچین کاری عمراااااااا بکنم...

نمره اون درسایی هم که ندادن من هر روز که می گذره از استرس نمره اون درسا لاغر می شم و هر از گاهی یه جوش می پره رو صورتم..فشاره دیه...این همونه....

 

خلاصه سرتونو درد نیارم..از این خوشیا که بگذریم....باز هم ته دل من غمگینه..غصه داره...ناراحته....حال نداره..نمی دونم چرا چیکااار کردم...گناه کردم ؟!؟...شاید...نمی دونم والااا..بخدا احساس عذاب وجدان گرفتم....حالم خوش نیست...فقط دوست دارم گریه کنم...بابا منم دل دارم..حق گریه ندارم...می خوام گریه کنم تا دیگه اشکی تو چشام نمونه تا دفه ی بعد دیگه گریه نکنم...اما این اشک نعمت خداست که هر وقت بریزه می فهمی تو هم انسانی و دل داری..عزیزان ، دوستان ، بزرگواران...بیائید دل همو نشکونیم..با روی خوش به هم نگاه کنید، حرف بزنید...رو راست باشید...صادق باشید...و دوست واقعی باشید....تعریف دوست واقعی من نمی دونم چیه..فقط می دونم یه چیزی فراتر از عشق و عاشقیه که آدم از روی عقل تصمیم می گیره و عقل برتر از احساساته و عشق آتشش جوری دیگر می سوزد.....

عرفان هم زیادی در کردیم...بگذریم حالاااا......

 

خب یه چیز دیه هم بگم....الان من یه دامنه اینترنتی داشتم و الان اونو روی این وبلاگ قرار دادم و الان دیگه این وبلاگ به سایت تبدیل شده با آدرس اختصاصی www.room22.us

جالبه نه.....الان دیگه این آدرس اصلی ما است... گفتم بگم که بعدا نگید که نگفتی چی شد چی بود چطور شد..

هرکی در مورد دامنه سوالی داشت می تونه مطرح کنه توضیح بدم......

خلاصه..عصر بخیر..من برم یکمی استراحت کنم....

 



نظرات شما عزیزان:

فرشته
ساعت13:09---18 بهمن 1389
هی این همه حرف چی بود تو دلت جمع کرده بودی؟
اصلا ببینم کسی بره سفر و اینهمه خوش بگدرونه چرا باید بیاد و ادای غمگینارو درباره ها؟؟؟؟
راستی علی یه چیزی
این دامنه چه جوری خودت برای خودت ساختیش میشه برای منم بگی؟
خواهش میکنم آقای گیم باز


فرشته
ساعت12:58---18 بهمن 1389
سلام
چه خبرا شیدا نیومد؟
من نمیدونم این دختره با لوکس بلاگ و نت جکماعت چه مشکلی داره
ضمناً ممنون از بابت نظرت چشات قشنگ دیدن عکسارو
دیگه همین دیگه
راستی علی تو وب همه چیو تو بلاگفا هنوز داری؟
من میخوام کوچه رو ببندم
یعنی کوچه های نوجوونیو میگم میخوام کلا بیام لوکس بلاگ
خوبه؟؟؟؟
ضمناً ببخش که نمیگم داداش خودت که میدونی آبجیم ناراحت میشه


narsis
ساعت18:57---17 بهمن 1389
سهلام بر داداش ِ گرام

بفخشیدا کی گفته مدیریت بازرگانی درساش خوندیه ؟ نه کی گفته ؟ نه بوگو ؟ هر کی گفته من نیدونم خو ولی خدائیش همچینم حفظی نیس ، ریضی و این چیزا زیاد داره
تو اونجا بودی یه کاری میکردی ، ارفاق و اینا کمک میکردی به بروبچز خو
همیشه به سفر
میهگما منم همچینی یه چیزیم هس، نیدونم چمه ، استرس دارم ، غمگینم ، دلمم گرفته ، فک کنم این احساسا تو افسندیا اپیدمی ده

میبینم که آهنگ ترکی هم گذاشتی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 74
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 74
بازدید ماه : 218
بازدید کل : 51795
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 122
تعداد آنلاین : 1


Contact s4lish